NEWSROOM
At Integrated Communications, we create various creatives as auxiliary tools for PR and branding activities.
We plan, design, write copy, print, and distribute various types of content, such as press releases for the media, newsletters with in-depth information, research materials, static images, videos, website and social media management, and advertisements, depending on the content and objectives.
In newsletters, the information holds a position as foundational knowledge to create trends, rather than being limited to fleeting trends. In order to convey information that is beneficial to society through the media, we structure it based on considerations such as expert analysis and insights.
Continuing to publish in this manner serves as an educational initiative for the media and often becomes a catalyst for obtaining in-depth coverage.
We also deliver information to the media through social media and movies. Capturing the ever-evolving trends in digital marketing and developing concise content is crucial.
SAN HOLDINGS Heartful
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SAN HOLDINGS Heartful Vol.10
未知のウイルス“新型コロナウイルス”との1000日間の戦い
故人との最後のお別れをエンバーミングで叶えるために -
SAN HOLDINGS Heartful Vol.9
過去5年以内に葬儀を執り行った2,000名のうち70%が家族葬を選択
家族葬へのニーズが高まる中で生まれた新たなスタイル -
SAN HOLDINGS Heartful Vol.8
不安だらけの老後でなく、希望に満ちた未来に
終活(ライフエンディングプラン)の転換期が到来
自分の人生を楽しく生きるための計画にシフト -
SAN HOLDINGS Heartful Vol.7
新型コロナウイルスの流行で、「終活」への考えに変化
予測不可能な現代社会だからこそ、今ある不安を解決して、“豊かな未来のための終活”をしたい -
KOEKISHA Heartful vol06
ライフエンディング コロナ禍をきっかけに変化したこと、変化しなかったこと総まとめ -
KOEKISHA Heartful vol05
喪主経験者の6割以上※1が葬儀の適正費用を知らずに後悔と回答 後悔をしないために知っておくべき葬儀費用の知識とは -
KOEKISHA Heartful vol04
コロナ禍の長期化で、葬儀への考え方に変化
「今できる最善の葬儀」を望む根底にある「故人を弔う気持ち」とは -
KOEKISHA Heartful vol02
最期のお別れをサポートするエンバーミングの施術
エンバーミングはこれからの葬儀のスタンダードとなるか -
KOEKISHA Heartful vol02
死別後に訪れる遺族の深い悲しみへの対処法
with コロナ時代の到来で、ますます高まるグリーフケアの必要性 -
KOEKISHA Heartful vol01
死後のトラブル防止、自分らしく人生を全うする
ライフエンディング徹底総括